Design blog dari Whiteymommy *Terbaik*

Assalammualaikum 

Perasan tak design blog icha dah baru? Comel tak? Comel tak? *Janji tetap comel di mata aku*

Sebelum ni blog icha agak tak cantik. Simple. Macam budak tadika punya citarasa *nangis* tapi sejak tukar ke design yang baru daripada whiteymommy baru nampak membesar sikit aku. Terima kasih Whitey Mommy. Nama pun dah white kan? hatinya pun baik. Whitey Mommy tak pernah marah aku yang sentiasa tanya-tanya siang malam. Bagi aku, kalau orang lain mesti rasa nak lempang aku laju-laju. Hikhik. Almaklumlah budak akaun buta IT. Mana tahu pasal design blog, templeted dan bagai-bagai tu.

White Mommy ni adalah designer yang design blog Irine Nadia tau {Click Sini

Kalau korang rasa nak design blog korang kepada nafas yang baru boleh la pergi blog Whitey Mommy {Click Sini} yang mana sekarang tengah buat promosi blog design untuk peniaga online bermula RM250.00. Mana yang rasa mahal tu, Tidak. Tak mahal sebenarnya bila korang tengok hasil kerja tangan White Mommy.

Korang boleh Isi borang tempahan yang ada dekat blog whitey mommy ataupun Whatsapp WhiteyMommy untuk sebarang tempahan ataupun pertanyaan. Okey? Dekat bawah ni, aku drag daripada blog whitemommy dia punya perkhidmatan. Nak tahu lebih lanjut korang boleh ke blog Whitemommy okey <Click sini>

Sampai di sini sahaja untuk hari ini penulisan aku. Terima kasih baca. Singgah lagi esok ya, dengan entry yang terbaru. Selamat berpuasa dan berbuka.



0 010 komen anda:

Post a Comment

Copyright © ♡ icha zaini ♡ | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in