Virus melanda selangor!!

Hai hai hai kaki2 bloggers and readers.. Apa khabar sihat?

Jom baca entry di bawah (mengharap)


Sepatutnya entri di tulis pada awal lagi, tetapi disebabkan kemarahan yang tidak terkawal dan juga mengelakkan Icha menyebut sebarang nama-nama haiwan di hutan, Icha mengambil keputusan untuk menulis pada petang hari.

Today is my bad day (tersangat) okay bermula lah kisah di pagi-dinihari, Icha bersama my big-bonzer telah pergi ke pejabat cawangan **** (parti majoriti di malaysia) bahagian 'S'. Sekarang ni dan macam biasalah jika kita memohon untuk masuk kerajaan, kita kena 'cop' pengesahan segala maklumat2 sijil akademik dan lain-lain kan? kan?

Haa.. yang menjadi tidak puas hati di sini, tunggu punya tunggu 'miss/puan' tuh balik semula ke office, dia boleh tak nak cop sebab alamat pada kad pengalaman bukan beralamat di shah alam!! Bengang tak..bengang tak?? Icha punya dah cakap alamat lama, pun tak boleh jugak nak tolong mengesahkan (bukan nak pergi merayu bantuan br1m ke ape)!

Aku (bahasa dah bertukar. mood : the hulk) rasa sebijik macam pengemis..!! Salahke minta tanda tangan je?? pengesahan je kot! politik, politik, politik. Perdana menteri berpenat lelah menarik belia untuk sokong ****. Ada pihak pula yang buat belia-belia rasa geram dll. Kan aku dah rasa tak nak undi parti tersebut (marah sungguh nampaknya aku ni) huhu. Adeh, panjang sungguh entry 
(ada ke orang nak baca panjang2 ni?? hihi)

Pergi ke mana-mana kerajaan pun, Yang boleh buat cop pngesahan pegawai2 je kan?? yang menjadi makin rasa fedup, bila aku mula turun naik pejabat2 kerajaan, tak ada seorang pun pegawai2 tersebut yang ada dekat office/pejabat (eh,macam sama je kan ayat ni?huhu) jadi macam mana?? jawapannya ..................................... @$%#&*!@@%$# <---- ape menda ni? huhu ^^

akhirnya balikla semula ke teratak rumah dengan perasaan yang tidak dapat di gambarkan :/

p/s : Korang jangan percaya tajuk atas tau (70% auta 30% drama) ----> Jangan marah yer :P

2 comments:

  1. la..mlampaunya..xkan itu pun xnak tlg..ish..mmg kalau nak cop kena tgu 5 hari kot..btw sabar k..

    ReplyDelete
  2. ok sha.tenkiu.oh ya sha,icha da dapat tau mcm mn nk 'hide' footer 2 xd nmpak jatuh kebawah je warna 'kelabu' footer 2.hehehehe.

    ReplyDelete

Copyright © ♡ icha zaini ♡ | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in